Dette afsnit indeholder ikke noget indhold i øjeblikket. Tilføj indhold til dette afsnit ved hjælp af sidelinjen.

Image caption appears here

Add your deal, information or promotional text

Ofte stillede spørgsmål

  1. Handler I med brugte varer?
    Nej vi handler desværre ikke med brugte varer og kan ikke tilbyde dig at købe dine brugte møbler.  Derfor anbefaler vi, at du selv forsøger at komme af med disse - eksempelvis via Den Blå Avis eller Facebook Marketplace.
     
  2. Kan vi reservere varer ?
    Vore udsalgvarer findes kun i et yderst begrænset antal. Disse kan ikke reserveres. Så finder du noget du vil have, så beslut dig. Det er så ærgerligt, hvis varen er udsolgt.
     
  3.  Kan man selv hente sine varer ?
    Nej, det er ikke muligt, da vi sælger udelukkende online. Til gengæld er vores kundeservicemedarbejdere altid klar til, at betjene dig både telefonisk og skriftligt. Vær opmærksom på at der ikke er lager på adressen.
     
  4. Hvad koster det at få leveret sine varer ?
    Mange forretninger reklamerer med forskellige fragtpriser for at dække over at fragten er alt for dyr. De skriver fragt fra 49,- men reelt er møbler så store, at prisen bliver meget dyr. Vi har valgt en billig enhedspris for at holde alle omkostninger nede. Det betyder at der er fri fragt på alle møbler - uanset, hvor meget du skal have leveret.  Boligtilbehør og små accessories sendes fra kr. 49,-
     
  5. Hvad hvis jeg bor på 4. sal.
    Chaufføren er alene på bilen. Han skal passe på sig selv og derfor er levering som standard til din hoveddør i gadeplan.
    Vi foreslår at du booker opbæring af ordren, som kan klikkes af, når du bestiller. Alternativt kan du lave en aftale med et par venner, naboen eller ....
     
  6. Hvordan kan jeg betale ?
    Vi er godkendt til at modtage snart sagt alle betalingskort, naturligvis også Dankort. Har du ingen af disse er bankoverførsel også en mulighed vi tilbyder. Du kan også betale med Mobilepay som også er tilgængeligt inde på shoppen. 
     
  7. Reklamation         
    Er der noget galt med varen, skal vi have løst dette så hurtigt og gnidningsløst som muligt. Det stiller krav til begge parter, at få løst problemet hurtigst og bedst muligt, derfor læs de 250 ord om reklamationer, der står under handelsbetingelserne  Billeder er kun vejledende, men med en god beskrivelse og gode billeder løses 90% af sager herigennem.

Søg